Overnatting: Reykjavik

Centerhotell Arnarhvoll

Høsten 2009 hadde vi noen dager i Reykjavik og bodde på Centerhotell Arnarhvoll  midt i Reykjavik sentrum. Dette er kanskje det hotellet jeg er aller mest fornøyd med når det gjelder hva man får for pengene. Hotellet var relativt nytt og veldig stilfult, rommet var stort, sengen deilig, og frokosten var helt himmelsk! Her fikk vi alt hva man kan forvente av en frokostbufét, og tillegg fikk man utrolig godt brød (noe som ofte er en mangelvare i utlandet) og man kunne blant annet steike seg vaffler og pannekaker. Vi var også veldig fornøyd med servicen. Da vi kom fikk vi et rom der det viste seg at det allerede bodde noen. Vi gikk ned og forklarte saken og fikk nytt rom med en gang. Dette tok oss 5 minutt, og de beklaget voldsomt for brydderiet, og som plaster på «såret» fikk vi gratis tilgang til spaavdelingen 🙂 Beliggenheten var også svært bra. Hotellet ligger midt i sentrum, men det var likevel stille og rolig. Vi kan også anbefalet hotellets restaurant som hadde mye god mat. Jeg kommer absolutt til å bo her neste gang det blir Islandstur!

Om Kristiane Eikeland Art

Jeg er en selvlært billedkunstner fra Haugesund. Jeg arbeider hovedsakelig i en blanding av akryl og akvarell, med mye bruk av vann. Teknikken er preget av en intuitiv tilnærming, og jeg lar ofte fargene og formene utvikle seg naturlig underveis. Kunsten er en invitasjon til å stoppe opp og verdsette det vakre i det enkle.

Legg igjen en kommentar